Almere City FC en Loogman Carwash hebben een intense samenwerking hernieuwd. Het succesvolle wasstraatconcept en de voetbalclub werkten de afgelopen seizoenen nauw samen bij de herinrichting van de Almere City FC Football Academy. Vanaf nu wordt het vizier echter op een bredere jeugdige doelgroep gericht. Loogman Carwash wordt hoofdsponsor van de Kidsclub. De overeenkomst geldt voor drie seizoenen.
,,Na een mooie periode als hoofdsponsor van de Academy, zagen we nu samen weer een nieuwe kans: kidsclub ‘De Eigenwijsjes’,” aldus Brian IJzebaart van Loogman Carwash. ,,De kidsclub biedt ons een mooie kans om de club te helpen, maar ook voor ons om een nieuwe doelgroep om aan ons te kunnen binden. Bij de kidsclub willen we namelijk graag nieuwe vriendjes ontmoeten, die zich aan de club binden, maar ook aan ons. Aan ons beiden de taak om de vriendschap te onderhouden, want we willen graag ‘vriendjes voor altijd’ zijn.”
Door de samenwerking met Loogman Carwash komen er binnen de Kidsclub nieuwe mogelijkheden om op allerlei vlakken te ‘groeien’. Hierbij worden belangrijke plekken in de mooie stad Almere en de voetbalclub Almere City FC gebruikt. Uitgangspunt is om ‘De Eigenwijsjes’ groter, beter, slimmer en sneller te maken op een leuke en speelse manier aan de hand van thema’s als gezond eten en bewegen. De groei wordt bijgehouden door clubmascotte Ally de Aap en aan de hand van een ‘groeipaspoort’.
IJzebaart: ,,Voor ons is dit weer een gaaf project, waar we onwijs veel zin in hebben. We kunnen niet wachten om weer allemaal leuke dingen te gaan doen en voort te borduren op onze vorige campagne ‘Helden van Morgen’.”
Foto: Ron Baltus / sportshots.pro