Het Almeerse glashandelbedrijf DEVRIGLAS heeft de overeenkomst met Almere City FC per direct uitgebreid en is vanaf de wedstrijd vrijdagavond tegen Jong PSV naamgever van het businessterras. De enige sponsortribune in het betaald voetbal die op de kopse kant ligt, werd gisteren door de nieuwe naamgever feestelijk geopend met een glas champagne.
Directeur Richard de Vries van DEVRIGLAS is inmiddels al heel wat jaren als partner bij de club betrokken: “Wij sponsoren bijvoorbeeld de doelpunten in het Yanmar Stadion, maar wilden na lange tijd weer iets nieuws toevoegen om onze jarenlange ‘liefde’ voor Almere City FC kracht bij te zetten. Omdat wij tijdens de verbouwing ook het glaswerk voor deze tribune hebben geleverd, ontstond spontaan het idee om het hele terras dan maar om te dopen in een DEVRIGLAS Business Terras.”
Commercieel manager Wouter Griekspoor: “De familie De Vries is met DEVRIGLAS sinds 2006 lid van de businessclub van Almere City FC en daarmee met recht een businessclublid van het eerste uur. Extra leuk om juist met DEVRIGLAS de zaag scherp te houden en zo meer gelaagdheid te kunnen geven aan het partnership.”
Foto: Almere City FC PR