Ook dit seizoen zijn Almere DEZE WEEK en Almere Zaken van de partij. De uitgaven hebben zich opnieuw verbonden aan Almere City FC als business- en mediapartner. In het Yanmar Stadion werden onlangs de handtekeningen gezet onder een nieuw sponsorcontract. Dit tot blijdschap van Wouter Griekspoor van Almere City FC en de uitgevers Ron Broertjes en Martin van Feggelen.
Almere DEZE WEEK is de krant die ‘Almere in beweging brengt’. De krant verschijnt elke woensdag huis-aan-huis in Almere met een oplage van ruim 90.000. Almere Zaken is het businessmagazine voor ondernemend Almere en verschijnt zes keer per jaar in een oplage van ruim 10.000.
“Lezers van Almere DEZE WEEK krijgen wekelijks als eerste het nieuws te lezen over de club en de prestaties. Almere DEZE WEEK is al vijftien jaar lokaal, betrokken en betrouwbaar”, reageren Broertjes en Van Feggelen.
Het duo, dat Almere City FC in de afgelopen jaren heeft zien groeien, komt graag op wedstrijddagen kijken en genieten van de sfeer en ambiance. ,,Elk seizoen wordt de lat iets hoger gelegd. Niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten. Dat vinden wij mooi om te zien. De club heeft ambities en leeft steeds meer in Almere. Dat past uitstekend binnen ons plaatje, want net als Almere City FC gaan wij voor topkwaliteit. We zijn allebei professionals in ons vakgebied en kijken uit naar een mooi en sportief seizoen.”
Broertjes en Van Feggelen wagen zich tenslotte aan een voorspelling. ,,Een plek bij de eerste twee zou geweldig zijn, want dan promoveer je direct naar de Eredivisie. Een top-5 klassering zou ook top zijn. Dan kunnen we nog altijd via de nacompetitie promoveren”, besluiten zij.
Foto: Ron Baltus / sportshots.pro