Enreach is ook het komende seizoen topsponsor bij Almere City FC. Het bedrijf, dat de samenwerking ooit begon onder de naam Voiceworks, is daarnaast de eerste organisatie die medewerkers een vitaliteitsprogramma aanbiedt op basis van het ‘Fitste Club van Nederland’-programma.
Enreach levert zakelijke telecom en ict-oplossingen om samen te werken en klantcontact te onderhouden. CEO Terry Aurik: “Onze roots liggen hier en veel van onze werknemers komen hier vandaan. Bovendien weet steeds meer talent ons hier nu te vinden. Wij blijven dus nauw verbonden met de ontwikkeling van de regio. Zo participeren we bijvoorbeeld met plezier in cultuur- en MVO-programma’s, waaronder die van Almere City FC.”
Algemeen directeur John Bes is blij met het hernieuwde commitment van het op en top Almeerse bedrijf: ,,Het is een voorrecht om deze ‘local hero’ met internationale ambities wederom aan ons te binden. Het partnership met Enreach is intens en bestrijkt meerdere projecten waarbij wij elkaar weten te versterken.”
Fitste bedrijf van Nederland
Naast topsponsor is Enreach het eerste bedrijf dat medewerkers een vitaliteitsprogramma aanbiedt in samenwerking met Almere City FC, op basis van het ‘Fitste Club van Nederland’-programma. Specialisten en spelers van Almere City FC helpen medewerkers van de innovatieve communicatiespecialist daarbij om de beste versie van zichzelf te worden, zowel fysiek als mentaal.
Enreach-medewerkers kunnen nu sporten bij aangesloten sportpartners en deelnemen aan sportieve challenges en sportevenementen. Ook onder werktijd. Verder krijgen zij bijvoorbeeld tips op het gebied van energiemanagement en voeding. Het uitgangspunt is dat een vitale medewerker ook een blije medewerker is. Enreach is dan ook verheugd dat al een kwart van de medewerkers fanatiek meedoet. Sinds de start in oktober heeft het Almere City het programma bij drie van de zes Nederlandse Enreach-kantoren geïntroduceerd. De overige kantoren volgen spoedig.
“De kick-offsessies in Almere, Houten en Drachten waren erg geslaagd! De topsporters en vitaliteitsmanager wisten iedereen te enthousiasmeren en het was leuk om te zien hoe fanatiek onze collega’s meededen aan de verrassingswedstrijdjes footgolf en discgolf. De sessies resulteerden direct in vele aanmeldingen. Een mooi begin van ons vitaliteitsprogramma! We kijken uit naar komend jaar,” aldus communicatiemanager Metta van Straten van Enreach.
Foto: Digishotspro