Digital partner SenS Online Solutions prijkt dit seizoen opnieuw op de shirts van de Almere City FC-selectie tijdens de voorbereiding.
De gebroeders Sluijter, eigenaar van het online marketingbureau, ondersteunen de club dit seizoen om online nog meer smoel te krijgen. Robin Sluijter van SenS Online Solutions: ,,Almere City FC moet geen mogelijkheid onbenut laten om in het vizier van de Almeerders te komen nu er een mooie selectie is neergezet. Vorig seizoen maakte de club al een online groei van 22% mee, maar wij zijn ervan overtuigd dat we die groei dit seizoen met onze inzet kunnen versnellen.”
De samenwerking komt voort uit de hechte band met Almere City FC. Marcel Sluijter: ,,Tijdens de crisis heeft Almere City FC laten zien de zaken anders aan te pakken. Wij zijn ervan overtuigd dat de club alleen maar grotere stappen kan zetten nu de crisis voorbij is en iedereen snakt naar vrijheid en blijheid.”
De voorbereiding start aankomende zaterdag (3 juli) met een uitwedstrijd tegen Jong Heerenveen. De oefenwedstrijd begint om 16.00 uur. In totaal werkt de selectie van trainer Gertjan Verbeek acht oefenwedstrijden af. De Keuken Kampioen Divisie start voor Almere City FC op maandag 9 augustus in Wijdewormer tegen Jong AZ.
Vorig seizoen was SenS Online Solutions met gerichte online marketingcampagnes medeverantwoordelijk voor het uitverkopen van het Yanmar Stadion tijdens #Project4501. De meest laagdrempelige seizoenkaartcampagne van Nederland leverde uiteindelijk 3.800 seizoenkaarten op. #Project4501 stond prominent op de borst tijdens de oefencampagne.
Algemeen directeur John Bes van Almere City FC: ,,Dit jaar ligt de focus op het laten groeien van de online marketing kanalen van de club in bereik en kwaliteit. Met dit partnership is deze uitdaging bij SenS Online Solutions in goede handen.”