In het kader van het project ‘Almere voor Almere’ vanuit het maatschappelijk programma van Almere City FC heeft de voetbalclub een bezoek gebracht aan het Voedselloket Almere. Onder aanvoering van enkele spelers en natuurlijk Ally de Aap kregen bezoekers woensdagmiddag cadeautjes mee naar huis om kerst in stijl te kunnen vieren.
Bijzonder aan dit project is dat het niet op de MVO-afdeling van het kantoor van Almere City FC werd bedacht en zeker niet op de marketingafdeling. Nee, dit project komt rechtstreeks uit de koker van eerste elftalspelers Joedrick Pupe, Niek Vossebelt en aanvoerder Damon Mirani. Zij bedachten dit plan en voerden het bovendien uit.
Kerstcadeaus
Bij het voedselloket in Almere Haven werd een kerstboom ‘geadopteerd’ en volgehangen met allerlei leuke items. Van sleutelhangers en flessenopeners tot stropdassen, speldjes en handschoenen, voor iedereen hangt er wat wils in de boom. Op de eerste middag werden al zo’n 100 bezoekers verblijd met zo’n kerstcadeautje. De boom met bijbehorende cadeaus staat er nog tot de kerst.
Almere & The City wordt mogelijk gemaakt door trouwe sponsoren als Rabobank Almere en Voiceworks. Voor dit specifieke project leunde Almere City FC ook op partner SENS Online Marketing.
Foto: Almere City FC PR