MASCOT® WORKWEAR is in de vierde en beslissende periode van de Keuken Kampioen Divisie opnieuw shirtsponsor van Almere City FC. De producent van werkkleding voor iedere beroepsgroep in de bouw, industrie, transport, logistiek en weg- en waterbouw herhaalt hiermee het shirtsponsorship van vorig seizoen, toen de competitie voortijdig werd stilgelegd door corona.
In maart 2020 werd de eerste en enige wedstrijd in de vierde periode met MASCOT® WORKWEAR op de borst, uit tegen Den Bosch, gewonnen. Na deze wedstrijd werd de competitie stilgelegd vanwege de gevaren van het coronavirus. MASCOT® WORKWEAR staat vrijdag 19 maart opnieuw op de voorkant van het shirt, terwijl de tegenstander opnieuw FC Den Bosch heet.
MASCOT® WORKWEAR en Almere City FC zijn al drie seizoenen innig met elkaar verbonden. Commercieel manager Wouter Griekspoor is blij dat de partij opnieuw prominent te zien is op de borst van de betaald voetbalorganisatie: ,,Almere City FC en MASCOT® WORKWEAR liggen elkaar erg goed. We zijn blij dat het werkkledingmerk ons opnieuw het vertrouwen geeft en ons terzijde staat in onze uitdagende en intense promotiestrijd.”
De stip aan de horizon, de promotie naar de Eredivisie, is nog steeds haalbaar voor Almere City FC. Het team staat gedeeld vierde, op vierde punten van een promotieplaats.
Danny Bonn, Market Director Benelux van MASCOT® WORKWEAR: ,,We zijn er trots op om wederom shirtsponsor te mogen zijn van Almere City FC. De ambitie en aanpak van de club past als gegoten bij MASCOT® WORKWEAR en we kijken uit naar de voortzetting van onze goede samenwerking.”
Foto: Ron Baltus / sportshots.pro